Direktlänk till inlägg 2 september 2017

Fastnat framför kabel TV:n

Av Karsten - 2 september 2017 17:30

Sorry att jag varit lite dålig med inlägg de senaste dygnen, men det beror på att Comhem sänder gratis en massa betalkanaler som kompensation för att de var tvungna att stänga ner några kanaler sedan de kommit på kant med leverantören. Så jag har fastnat på History och Geographic och kollat gamla krigsdokumentärer från andra världskriget, då jag inte kollat tecknat. Just nu kollar jag på "South Park" på Comedy Central.

Det är väldigt lätt att fastna framför dumburken eller plattskärmen, för det finns väl knappt några rörtelevisionsapparater kvar (jag har en). South Park var en av mina favoriter när den kom, där fanns inga PK gränser man skämtade glatt om homosexuella, negrer, handikappade och allt det här PK-samhället håller heligt. TV är egentligen ett förödande medium liksom mobiler och plattor, de absorberar hela personens koncentration och fungerar som en form av hjärntvätt.


Läste att en kommunistdjävel polisanmält Stefan Löfven för framkallade av fara för att han utvisar de här förbannade afghanerna. De där djävla kommunisterna borde man utrota eller skicka till Nordkorea. Här i Malmö ser man de där afghanerna överallt, de är lätta att känna igen på sitt mongoliska utseende som skiljer sig markant från kineser och andra asiater. Om Stefan Löfven slänger ut dem så gör han i alla fall en god gärning, men å andra sidan var det han och den där djävla sopan Åsa Romson som släppte in dem, så det är inte mer än rätt att han nu ser till att återbörda dem till Afghanistan. Hur fan de får det i Afghanistan rör mig inte i ryggen, det var länge sedan jag kände empati med någon annan än mig själv.


Låt oss sprida egoismen i Sverige, vi ska bara tänka på oss själva och skita i alla andra. De där rödingarna kan stoppa upp den där internationella solidariteten långt upp i röven. Vi ska i första hand tänka på det svenska folket och då menar jag inte några negrer med svenskt pass, utan vita etniska svenskar. Apropå svenskar så läste jag på ett löp att några inom hemtjänsten snodde nycklar och sedan åkte hem och stal från de gamla. Jag tror knappast de hette Johansson, Nilsson eller Andersson i efternamn. Nuförtiden är det bara invandrare som jobbar inom hemtjänsten. Själv skjuter jag mig hellre en kula för pannan än har en hop albankärringar rännande hemma hos mig. Jag är så in i helvete trött på det Sverige som politikerna skapat, så jag är beredd att göra vad som helst för att driva bort dem från makten. Hellre en god diktator än en falsk elak demokrat.

 
 
Ingen bild

Benny

3 september 2017 09:15

Det absolut värsta är att det som kallas höger inte heller är emot massinvandringen av lycksökare och parasiter! Calle Pitt uttalade sig ju och sa att Sverige minsann var ett välfungerande land och M var ju partiet som öppnade flyktingkranarna på vid gavel. Världen är upp och ner, vänster och höger jobbar för samma agenda. Jag har även studerat demokratin i USA och Ryssland och kommit fram till att den är bättre i Ryssland...ja världen har blivit allt konstig.

Karsten

3 september 2017 12:27

Du har rätt och alltfler börjar inse det

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karsten - 30 augusti 2022 00:00

Mycket skit som händer i vårt förr så trygga samhälle. Har mest hängt på Twitter de senaste åren. Det jag gillar med bloggen är att man kan ta ut svängarna lite mer här samt att censuren inte är lika hård som på Twitter. Det är egentligen för djävlig...

Av Karsten - 6 maj 2022 02:14

Vad som präglar vår tidsålder är ytlighet. Det finns inget djup i tillvaron, de flesta människor ägnar sig åt flärd och flams, förutom de stackare som ägnar all sin tid åt att få ihop till livets nödtorft och det är rätt många idag. Var tog andlighet...

Av Karsten - 2 maj 2022 19:21

Britterna berömmer sig över att de segrade över de hemska nazisterna som utförde de mest diaboliska exeriment på levade människor i sina läger. Sedan visar det sig att dessa britter eller engelsmän inte är ett dugg bättre själva. 1957 skickade den ...

Av Karsten - 30 mars 2022 22:54

Att tro att Putin bara är ännu en i raden av galna envåldshärskare är att göra det enkelt för sig. Visst har han drag av galen diktator över sig, men han är nog slugare än så. Vladimir Putins bakgrund i KGB som kontraspion har satt sin prägel på hono...

Av Karsten - 30 mars 2022 19:49


Den flygplansformation bestående av två Su-24 Fencer eskorterade av två Su-27 Flanker påstås nu ha varit utrustade med kärnvapen. Attackplanet Su-24 Fencer är utrustat med 8 yttre bommar och saknar inre bombrum, så det måste vara dessa 2 plan som bur...

Presentation


En akademiker som delger sin omgivning sina ocensurerade tankar och funderingar i en sann nihilistisk och misantropisk anda.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards