Alla inlägg den 22 september 2017

Av Karsten - 22 september 2017 20:33

Att 21 personer drunknat då en fiskebåt full med ekonomiska migranter sjönk utanför Turkiets kust innebär i praktiken 21 mindre som kan ta sig vidare till EU. Beklagar bara att de 40 som räddades inte också drunknade, mina känslor för så kallade flyktingar är frostiga för att inte säga iskalla, i mina ögon är de ickemänniskor. De kommer nu i sådana volymer att det saknar beskrivning och inte fan blir det bättre av att höra medias beskrivning av "dessa stackars, stackars flyktingar som söker skydd i det trygga Sverige". Ja vi ser hur tryggt Sverige har blivit sedan vi öppnade dörren för araber och somalier, det går knappt en vecka utan dödsskjutningar. 


Men enligt den så kallade värdegrunden och den politiska korrektheten ska jag välkomna dessa främlingar som nya medborgare i Sverige. Jag ska med glädje försörja dem med skattepengar, jag ska som Reinfeldt sa öppna mitt hjärta. Hur länge tror kultureliten och den politiska eliten att de kan pracka på oss svenskar dessa åsikter och värderingar? Fattar de inte att gränsen är nådd, folk har tröttnat på dessa främmande varelser som glider runt på stan. Nu ska muslimerna till råga på måttet bilda ett politiskt parti som ska ställa i riksdagsvalet 2018. Vänta bara tills de får tillräckligt stort politiskt inflytande, då kommer kraven på att lagstiftningen ska anpassas till Koranen. Fattar dessa idioter till politiker inte att de släppt in en dödsfiende i riket?


Nä, själv jublar jag över varenda "flykting" som blir fiskföda på Medelhavet, jag skiter blankt i humanism och solidaritet. Den enda solidaritet jag känner är den för mitt eget folk, alla andra betraktar jag som främlingar och fiender, ett hot mot min existens. Åt helvete med alla araber, somalier, nigerianer och andra som tar sig över halva världen för att komma till lilla Sverige. Det var en polack som frågade mig häromdagen om jag visste varför det inte kom några flyktingar till Polen. Jo för där finns inga bidrag inget försörjningsstöd. Dra in alla bidrag till flyktingarna och låt de djävlarna klara sig själva. Begår de brott så avrätta dem, först då kommer Sverige att bli mindre populärt som flyktingmål.

Presentation


En akademiker som delger sin omgivning sina ocensurerade tankar och funderingar i en sann nihilistisk och misantropisk anda.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards