Alla inlägg den 19 juni 2018

Av Karsten - 19 juni 2018 17:42

Som jag fattat saken var det en så kallad "drive by" skjutning där man från en förbipasserande bil tömde ett helt Kalasjnikov magasin mot entrén på Internetkaféet just som det rivaliserande gänget var på väg ut. Detta krävde att man hade en spanare utanför som ringde till bilen och meddelade när det rivaliserande gänget bröt upp och skulle ge sig iväg från kaféet. Har svårt att tänka mig att det var slumpen som gjorde att de körde förbi med en laddad automatkarbin just som det rivaliserande gänget kom ut. 


Detta våld kommer bara att eskalera då det har sina förebilder i de amerikanska gatugängens Modus operandi där våld mot rivaler ingår som en del att öka det egna gängets rykte. Detta kommer att medföra att förr eller senare kommer någon oskyldig förbipasserande att bli dödad. Det är dags att myndigheterna tar i med hårdhandskarna med dessa kriminella invandrargäng, grip dem för deras medlemskap i ett kriminellt gäng och internera dem på obestämd tid. Åt helvete med juridiken, använd de medel som behövs för att stoppa dem. Skicka tillbaka detta slödder till de länder de kommer ifrån och utvisa deras familjer och släkt också. Sluta upp att dalta med dessa kriminella löss genom att gömma er bakom begrepp som humanism och empati.

Av Karsten - 19 juni 2018 13:59

Den otrygghet som skapats och de dödsskjutningar som sker i Malmö och annorstädes är en följd av den ansvarslösa asyl- och flyktingpolitik som denna regering och de föregående regeringarna fört. En stor del av ansvaret vilar också på media som vägrat låta kritiker till den förda politiken komma till tals. Man har på det mest skändliga vis trampat på yttrande och åsiktsfriheten genom att stigmatisera och beskylla de med avvikande åsikter för att vara rasister.

Glöm inte detta den 9 september när det är val. Vi väljare har nu chansen att via röstsedeln visa den sittande regeringen och Alliansen att vi inte delar deras syn på asyl- och flyktingpolitiken. Vi kan visa maktetablissemanget att vi inte vill ha ett mångkulturellt Sverige genom att rösta på Alternativ för Sverige som är det enda parti som vill ha en aktiv återvandring. 

Av Karsten - 19 juni 2018 00:38

Minst sex personer blev beskjutna av en förbipasserande bil på Drottninggatan i Malmö inte långt från polishuset, minst två dödades. Minst 15 - 20 skott avlossades från automatvapen (AK 47:a?) mot de sex männen när de kom ut från ett Internet kafé. Universitetssjukhuset i Malmö är säkrat av polis som gått upp i stabsläge då man fruktar att ytterligare skottlossning kan vara aktuell. 

Aldrig för har Sverige varit en säkrare plats än efter S och MP:s generösa asylpolitik. Det är dags att vakna och inse att dessa djävla stolpskott till politiker förvandlat Sverige till en krigszon genom sin ansvarslösa asyl- och flyktingpolitik. Polisen säger: " att det inte finns någon anledning för allmänheten att oroa sig". OK vi ska tycka att det är helt normalt att folk (läs blattar) öppnar eld med automatkarbin på allmän plats i centrala Malmö????


Nä åt helvete med de förbannade partier som ligger bakom massinvandringen, åt helvete med både dem och de djävla löskefolk de släppt in under asylens täckmantel. Ska jag behöva ha på mig en tung djävla skottsäker väst när jag går ut i Malmö för att känna mig något så när säker? Ska jag behöva skaffa mig ett illegalt skjutvapen så jag kan försvara mig i mitt eget hem? Jag har hört flera helt vanliga Malmöbor säga att de önskar skaffa sig ett skjutvapen. Vad fan har de förbannade förrädare att säga till sitt försvar som ställt till med detta helvete?

Presentation


En akademiker som delger sin omgivning sina ocensurerade tankar och funderingar i en sann nihilistisk och misantropisk anda.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards