Alla inlägg den 23 augusti 2018

Av Karsten - 23 augusti 2018 23:50

Var på Malmö Stadsbibliotek där saknades helt AfS röstsedlar. Då jag råkade ha med mig några buntar lade jag ut dem och hoppades att dessa vänsterblivna batikhäxor som jobbar på biblioteket inte plockar bort dem. De gör vad de kan för att sabotera för de partier de ogillar. Hoppas AfS kommer över 4 % spärren och att MP åker ut.

Av Karsten - 23 augusti 2018 12:49

Alternativ för Sveriges röstsedlar göms undan av valförrättarna för att de röstade inte ska hitta dem. Då jag själv är inblandad i att övervaka att det finns röstsedlar för AfS utlagda vet jag detta. I förmiddags då jag skulle lägga ut röstsedlar blev jag hindrad av en valförrättare med motiveringen att det redan fanns röstsedlar för AfS i ett fack. Dessa låg bakom en röstsedel från ett annat parti. Jag påpekade då att valsedlarna skulle vara synliga. Då jag ville lägga ut fler i tomma fack fick jag inte detta trots att jag såg att Trygghetspartiet lagt ut i flera fack. Systemet gör allt för att motarbeta AfS från att ta sig in i riksdagen. 


Sverige bör rapporteras till utländsk media för att vara lika ruttet som Zimbabwe när det gäller valsabotage. Valet 2018 bör verkligen övervakas av oberoende valobservatörer då det är uppenbart att de som ska förrätta valet själva saboterar för partier de ogillar. AfS framställs i media som ett högerextremt parti trots att det bara är lite radikalare än SD, detta gör att valförrättare tycker att de kan motarbeta AfS då de tycks jämställa oss med NMR. Så hittar ni inga röstsedlar för AfS så ta en blank valsedel som det står "Val till riksdagen" på och skriv ut hela namnet ALTERNATV FÖR SVERIGE på denna. Låt inte korrupta valförrättare stoppa demokratiska partier från att deltaga i valet.

Presentation


En akademiker som delger sin omgivning sina ocensurerade tankar och funderingar i en sann nihilistisk och misantropisk anda.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards