Alla inlägg den 28 september 2018

Av Karsten - 28 september 2018 22:16

Har man rätt att hata sitt eget land på grund av vanstyre av politiker som spottar på sitt eget folk? Har man överhuvudtaget några rättigheter kvar i Sverige? Får jag lov att tycka att det vore lika bra att Sverige kom under rysk överhöghet då jag tror att rysk militärpolis skulle kunna upprätthålla lag och ordning bättre än dessa svartuniformerade småflickor med hästsvans? 

I min ungdom trodde jag aldrig jag skulle få uppleva det jag idag tvingas åse. Gymnasieskolor med knappt en enda vit svensk elev. Ett politiskt etablissemang som krälar i stoffet för islamistiska intressen i tron att de ska kunna köpa deras röster. Aningslösa politiker som tillåtit en okontrollerad massmigration som lett till utanförskapsområden rena parallellsamhällen där svensk lag inte längre råder. Där kvinnor som vägrar bära slöja trakasseras av muslimska moralpoliser.


När Sverige riksdag 1975 enhälligt deklarerade att Sverige skulle vara ett mångkulturellt land var det aldrig någon som frågade folket vad de ville. Alla beslut som rörde invandringen togs över huvudet på folket då invandringsfrågan var en ickefråga, ett tabubelagt ämne. Man rättfärdigade invandringspolitiken med att svenska folket hade röstat på partier som ville driva en generös asyl- och flyktingpolitik. När man så folkomröstade huruvida man skulle ta emot invandrare i Sjöbo kommun tog det hus i helvete. När sedan ett parti bildades som hade minskad invandring på sin agenda var det ingen hejd på försöken att svartmåla detta parti. Ändå har man mage att kalla detta demokrati - folkstyre.



Presentation


En akademiker som delger sin omgivning sina ocensurerade tankar och funderingar i en sann nihilistisk och misantropisk anda.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards