Direktlänk till inlägg 7 november 2018

#tystnadtagning

Av Karsten - 7 november 2018 19:13

Vem fan bryr sig om vad en hop kvinnliga teatermadrasser tycker? Många av dem har frivilligt lagt upp sig för att befrämja sin karriär. Det är så djävla ointressant, rena pseudonyheten underblåst av ett gäng vänsterextrema feministiska journalister. Felet är att ingen i det här skitta lilla landet vågar ifrågasätta media och journalistkåren. 


Min högsta önskan är att Sverige ska hamna i krig efter över 150 år av fred, det kanske hade fått en del dönickar att öppna ögonen. För övrigt tror jag bara Sverige hade mått bra av lite rysk ockupation, så de riktiga rövhålen fått visa färg. Alla politiker och tjänstemän vars karriär och jobb är viktigare än vem som är statschef i landet. Vi hade fått se en rad överlöpare som under krystade förklaringar om "jag gör det landets bästa" går i rysk sold. 


Jag trodde aldrig att jag skulle hata mitt fosterland så mycket att jag önskade det ockuperat av främmande makt, men utvecklingen har drivit mig därhän. När jag ser de som ska företräda svenska folket istället fjäskar för kriminella araber och afghaner och skyddar dessa från att misstänkliggöras då är mitt tålamod slut. De idioter som styr och företräder Sverige har inte fattat att de gått för långt. Visst kan de lagstiftningsvägen försöka tysta all kritik men historien har visat att man aldrig har lyckats. Ju mer man skruvat åt yttrandefriheten desto fiffigare kanaler har det fria ordet och spridningen av det tagit sig. När alla sociala forum är nedstängda och censurerade så kommer illegala flygblad att spridas. 


De som grips och döms blir martyrer och makthavarna står upp till halsen i problem. Nästa steg blir väpnad kamp där små grupper växer sig större och hela tiden stör maktutövningen och myndigheter som polis och annat som nu uppfattas som folkets fiende tillsammans med de inkräktare som man importerat som röstboskap. Lierar sig makten (läs politikerna) med nyanlända invandrare och utnyttjar dessa i kampen mot svenskarna så är helvetet löst. Då är det blodbad som gäller.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karsten - 30 augusti 2022 00:00

Mycket skit som händer i vårt förr så trygga samhälle. Har mest hängt på Twitter de senaste åren. Det jag gillar med bloggen är att man kan ta ut svängarna lite mer här samt att censuren inte är lika hård som på Twitter. Det är egentligen för djävlig...

Av Karsten - 6 maj 2022 02:14

Vad som präglar vår tidsålder är ytlighet. Det finns inget djup i tillvaron, de flesta människor ägnar sig åt flärd och flams, förutom de stackare som ägnar all sin tid åt att få ihop till livets nödtorft och det är rätt många idag. Var tog andlighet...

Av Karsten - 2 maj 2022 19:21

Britterna berömmer sig över att de segrade över de hemska nazisterna som utförde de mest diaboliska exeriment på levade människor i sina läger. Sedan visar det sig att dessa britter eller engelsmän inte är ett dugg bättre själva. 1957 skickade den ...

Av Karsten - 30 mars 2022 22:54

Att tro att Putin bara är ännu en i raden av galna envåldshärskare är att göra det enkelt för sig. Visst har han drag av galen diktator över sig, men han är nog slugare än så. Vladimir Putins bakgrund i KGB som kontraspion har satt sin prägel på hono...

Av Karsten - 30 mars 2022 19:49


Den flygplansformation bestående av två Su-24 Fencer eskorterade av två Su-27 Flanker påstås nu ha varit utrustade med kärnvapen. Attackplanet Su-24 Fencer är utrustat med 8 yttre bommar och saknar inre bombrum, så det måste vara dessa 2 plan som bur...

Presentation


En akademiker som delger sin omgivning sina ocensurerade tankar och funderingar i en sann nihilistisk och misantropisk anda.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards