Direktlänk till inlägg 13 december 2018

Gula västar demonstrationer

Av Karsten - 13 december 2018 22:54

Maktetablissemanget tar till alla smutsiga trix för att förhindra att gula västarna genomför fler demonstrationer. Nu gick franska myndigheter ut med en vädjan att inställa helgens demonstrationer med motiveringen att 600 poliser var upptagna med att jaga terroristerna från Strasbourg dådet. Precis som om folket skulle bry sig om att Macron har ont om poliser som kan skjuta gummikulor och tårgas på folket. Nä det är bara en anledning att trappa upp demonstrationerna ännu ett steg. 

 

Här hemma ska man demonstrera mot FN:s ramavtal i Stockholm och Helsingborg. Egentligen borde man utöka demonstrationen att gälla hela den förda politiken med allt sämre löner och ständig ökande priser på livsmedel och hyror. Vi svenskar måste sluta betrakta staten som något gott. Jag minns när jag gick i skolan så försökte de slå i oss barn att staten det var vi allihopa, det svenska folket. En typiskt socialdemokratisk syn på sig själv och medborgarna. Själv har jag alltid varit fientligt inställd till staten och alla former av auktoriteter. 


Med massinvandringen ansåg jag samhällskontraktet vara brutet helt, varför skulle jag arbeta och slita ut mig för att mina skattepengar skulle gå åt till att föda en massa parasiter från Afrika och Mellanöstern? Bättre att leva på arbetslöshetsunderstöd och jobba svart vid sidan om. Jag njöt av varje krona jag kunde blåsa staten på, för det var en krona mindre till invandringen. De som kände solidaritet med samhället hade jag bara förakt till övers för. Felet med svensken är att han är på tok för ärlig och godtrogen vilket makten alltid utnyttjat.


För egen del är det mig totalt likgiltigt om Sverige ockuperas av Ryssland, då jag anser att det kan inte bli värre än vad det redan är. Vi är ockuperade av nordafrikaner och Mellanöstern folk. Vad jag förstått har Putin och Moskva inte mycket till övers för muslimer trots att de har en hel del av denna vara hemma i Moder Ryssland. Mitt Sverige finns inte längre kvar så vad som sker med den skit som är kvar är mig fullkomligt likgiltigt. De stora skogarna i norr består av kalhyggen och nyplanteringar, våra städers pittoreska stadskärnor är skövlade och ersatta med funktionalistiska betongklossar. Så hoppet står till de gula västarna och att även svensken vaknar till slut och inser hur grundlurad han är av globalister och kosmopoliter.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karsten - 30 augusti 2022 00:00

Mycket skit som händer i vårt förr så trygga samhälle. Har mest hängt på Twitter de senaste åren. Det jag gillar med bloggen är att man kan ta ut svängarna lite mer här samt att censuren inte är lika hård som på Twitter. Det är egentligen för djävlig...

Av Karsten - 6 maj 2022 02:14

Vad som präglar vår tidsålder är ytlighet. Det finns inget djup i tillvaron, de flesta människor ägnar sig åt flärd och flams, förutom de stackare som ägnar all sin tid åt att få ihop till livets nödtorft och det är rätt många idag. Var tog andlighet...

Av Karsten - 2 maj 2022 19:21

Britterna berömmer sig över att de segrade över de hemska nazisterna som utförde de mest diaboliska exeriment på levade människor i sina läger. Sedan visar det sig att dessa britter eller engelsmän inte är ett dugg bättre själva. 1957 skickade den ...

Av Karsten - 30 mars 2022 22:54

Att tro att Putin bara är ännu en i raden av galna envåldshärskare är att göra det enkelt för sig. Visst har han drag av galen diktator över sig, men han är nog slugare än så. Vladimir Putins bakgrund i KGB som kontraspion har satt sin prägel på hono...

Av Karsten - 30 mars 2022 19:49


Den flygplansformation bestående av två Su-24 Fencer eskorterade av två Su-27 Flanker påstås nu ha varit utrustade med kärnvapen. Attackplanet Su-24 Fencer är utrustat med 8 yttre bommar och saknar inre bombrum, så det måste vara dessa 2 plan som bur...

Presentation


En akademiker som delger sin omgivning sina ocensurerade tankar och funderingar i en sann nihilistisk och misantropisk anda.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards