Alla inlägg den 27 juli 2019

Av Karsten - 27 juli 2019 20:19

Det är otroligt att dessa korrupta politiker får fortsätta sin verksamhet år efter år, de svenska väljarna röstar fram samma gamla partier i val efter val. Under alla de år som socialdemokratin var det statsbärande partiet röstade de svenska arbetarna mer eller mindre på en form av diktatur i val efter val. LO-kollektivet fann sig i att bidra till det socialdemokratiska partiet med sin fackavgift vare sig de sympatiserade med partiet eller ej. Det är helt otrolig så manipulerade svenskarna varit i decennier. 


Redan som barn började jag genomskåda denna bluff och bestämde mig att så lite som möjligt bidra till samhället. Idag när jag ser resultatet av massinvandringen av "flyktingar" så är jag evigt tacksam för att jag tog detta beslut och bara i ringa mån bidrog till finansieringen till detta vansinne. Jag tycker uppriktigt synd om de knegare som slitit i hela sitt liv för att på ålderns höst se sina folkvalda öda bort de gemensamma tillgångarna på hitresta parasiter. Det är viktigare att afghaner som fått gymnasieamnesti får dyra märkeskläder än att åldringarna på äldreboendet får ordentlig mat.


När ska bägaren bli full och det börjar rinna över? Hur mycket förnedring tål svensken? Ett normalt funtat folk hade gjort uppror för länge sedan och gjort sig av med alla politiker som inte satte det svenska folket i första rummet. Nu tycker idioterna istället att dessa hitresta parasiter är lika mycket svenskar som den ursprungsbefolkningen, bara för att politiker och media hamrar in det i skallen på dem. Alla som bor i Sverige är svenskar även om de bor i parallellsamhällen och vägrar lära sig språket. Man har snällt accepterat att Sverige per capita tagit emot fler främlingar än något annat land i Europa. Vissa idioter är till och med stolta över det och tycker vi kan ta emot ännu fler.

Presentation


En akademiker som delger sin omgivning sina ocensurerade tankar och funderingar i en sann nihilistisk och misantropisk anda.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards