Direktlänk till inlägg 8 september 2017

Gillar filmer där araber dör

Av Karsten - 8 september 2017 23:15

Såg precis en skitbra film om contractors och CIA-agenter i Libyen som blev belägrade av IS och annat arabpack i Bengazi. Jag kan inte hjälpa det men jag njuter av filmer där arabdjävlarna mejas ner och får sin enkla biljett till paradiset. I mina ögon är en bra arab en död arab, så är det bara. Det var inte så från början, då på 70-talet hade jag inget emot dem så länge de höll sig i sina hemländer och jag kunde besöka dem där, men när de där djävla sossarna lät dem komma hit på 80-talet ändrades min inställning. Idag hatar jag allt vad araber heter, det är väl det enda jag har gemensamt med judarna och det finns ingen liberal i världen som kan få mig att ändra ståndpunkt. I mina ögon är de ett illaluktande smutsigt pack som är högljudda och aggressiva och ser ner på oss västerlänningar.  De är våra fiender och ju fortare vi inser det och vidtar åtgärder mot dem desto bättre är det. Jag anser mig vara i min fulla rätt att hata vem jag vill utan att staten eller någon annan ska lägga sig i det. Att stifta lagar mot hets mot folkgrupp och tro att man den vägen kan stoppa åsikter och hat är mer än naivt. Det enda samhället kan uppnå är att åsikterna och hatet går under jorden. Jag är övertygad om att länderna i Europa inom några årtionden är inbegripna i ett inbördeskrig med araber och andra muslimer på ena sidan och kristna västerlänningar på den andra sidan. Detta är en utveckling vi kan tacka politikerna för. Jag hoppas folk en dag står i kö för att pissa på Olof Palmes grav, för det var han som öppnade dörren för dem på 80-talet.

 
 
Ingen bild

Joy

9 september 2017 09:59

Det går en serie på Svt Play om USA och stormaktsspel,

Karsten

9 september 2017 18:23

Ska genast kolla. Har kollat "National Geographic" som sänt om 9/11 hela dagen. Jag vill ha det till att allt djävulskap började med när England och västmakterna gav Palestina till judarna, för att sedan eskalera med oljekrisen 1973 då USA bestämde sig för att ta kontrollen över världens oljetillgångar.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karsten - 30 augusti 2022 00:00

Mycket skit som händer i vårt förr så trygga samhälle. Har mest hängt på Twitter de senaste åren. Det jag gillar med bloggen är att man kan ta ut svängarna lite mer här samt att censuren inte är lika hård som på Twitter. Det är egentligen för djävlig...

Av Karsten - 6 maj 2022 02:14

Vad som präglar vår tidsålder är ytlighet. Det finns inget djup i tillvaron, de flesta människor ägnar sig åt flärd och flams, förutom de stackare som ägnar all sin tid åt att få ihop till livets nödtorft och det är rätt många idag. Var tog andlighet...

Av Karsten - 2 maj 2022 19:21

Britterna berömmer sig över att de segrade över de hemska nazisterna som utförde de mest diaboliska exeriment på levade människor i sina läger. Sedan visar det sig att dessa britter eller engelsmän inte är ett dugg bättre själva. 1957 skickade den ...

Av Karsten - 30 mars 2022 22:54

Att tro att Putin bara är ännu en i raden av galna envåldshärskare är att göra det enkelt för sig. Visst har han drag av galen diktator över sig, men han är nog slugare än så. Vladimir Putins bakgrund i KGB som kontraspion har satt sin prägel på hono...

Av Karsten - 30 mars 2022 19:49


Den flygplansformation bestående av två Su-24 Fencer eskorterade av två Su-27 Flanker påstås nu ha varit utrustade med kärnvapen. Attackplanet Su-24 Fencer är utrustat med 8 yttre bommar och saknar inre bombrum, så det måste vara dessa 2 plan som bur...

Presentation


En akademiker som delger sin omgivning sina ocensurerade tankar och funderingar i en sann nihilistisk och misantropisk anda.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards