Direktlänk till inlägg 27 oktober 2017

Elaske Karsten utan skyddsnät

Av Karsten - 27 oktober 2017 00:56

Jag bara älskar denna ruttna värld och dess degenererade art av så kallade människor, homo sapiens kallas de visst bland fackfolk och akademiker. Alla som har förståndet i behåll förstår att det går åt helvete med det vi kallar civilisation, ja det går åt helvete med hela jordklotet. De flesta är så dumma så de har fortfarande inte förstått att loppet är kört utan fortsätter att knulla ihop fler ungdjävlar. Själv har jag ingen avkomma och det är jag evigt tacksam för, fy fan för att ha det på sitt samvete att ha satt barn till denna djävla värld. 


Det talas mycket om demokrati och frihet nuförtiden, ett säkert tecken på att dessa fenomen är på väg att fasas ut av det kotteri av ruttna makthavare som styr vår värld. Hur fan kan man kalla USA för en demokrati när folk bara har två idioter att rösta på? Felet är att folk sväljer vilka lögner som helst nuförtiden, ingen vågar ifrågasätta vår världsordning. De tycker det är helt okej att bankerna skinnar dem in på bara kroppen genom att låna ut pengar som egentligen inte finns och sedan ha mage att kräva ränta på dem. Redan på mellanstadiet insåg jag att de flesta av mina klasskamrater var idioter som svalde allt läraren sade. Själv fick jag stå i korridoren för det mesta för jag ifrågasatte allt som sades. Varför är det på det viset brukade jag fråga och då åkte jag ut för den dumme djäveln till lärare hade inget svar.


Jag har alltid gillat att vara gruset i maskineriet, den som ställer frågor som får folk att börja tänka. Det här med invandring ifrågasatte jag redan på 1960-talet, vad fan skulle vi med en massa turkar, greker och jugoslaver? Efter ett tag översvämmade de Försäkringskassan, kom inhaltade på kryckor för att sedan småspringa så fort de kom om hörnet. Nä, mig lurade de aldrig. När de sedan började med sin politiska asyl insåg jag att välfärds Sverige snart skulle bara vara ett minne blott. När kriget mellan Iran och Irak började vällde det in muslimer i Sverige. Samma sak med konflikten mellan Israel och Palestina, PLO öppnade ett kontor i Stockholm med sossarnas goda minne. När man så här i efterhand ser tillbaka så inser man att det var bara en västanfläkt av det som komma skulle. 


Idag har vi fått en situation som aldrig går att reparera, det svenska samhället är förstört i grunden av naiva godtrogna politikers flyktingpolitik och illvilliga globalister som juden George Soros. Enda möjligheten att styra upp det hela är att skapa  så in i helvete djävliga levnadsförhållanden för flyktingarna så de självmant ger sig av. De som inte ha vett att sticka får man utplåna fysiskt. Jag gissar att vi kommer att hamna i den situationen när radikala högerpopulistiska partier tagit makten i Europa. Allt går i cirklar, från fascism till ultraliberalism för att sedan återgå till mer totalitära och fascistiska tongångar. Folk tröttnar när staten inte längre kan garantera deras liv och lem, när polisen rasar samman till en korrupt organisation som bara berikar sig själv. Då brukar en stark ledare träda fram och lova trygghet, lag och ordning.


Se bara på USA, för bara ett årtionde sedan vore en sådan som Trump en omöjlighet, idag är folk så desperata så de röstar på honom. Jag tror vi kommer att få se ännu värre presidenter i Vita Huset i takt med att det amerikanska samhället krackelerar och faller samman. Den ökade övervakningen och kontrollen är ett säkert tecken på att man från politiskt håll är medveten om att man håller på att tappa greppet. De fattigaste dränker sin sorg i droger som översvämmar landet, många gånger tillhandahållna av statens egna organisationer som CIA. När senaten inte beviljar anslag för att iscensätta statskupper så finansierar man dessa med inkomster från droghandel. CIA har länge samarbetat med drogkartellerna. Att tro på en framtid i ett sådant samhällsklimat är inte bara naivt, det är ren dårskap. 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karsten - 30 augusti 2022 00:00

Mycket skit som händer i vårt förr så trygga samhälle. Har mest hängt på Twitter de senaste åren. Det jag gillar med bloggen är att man kan ta ut svängarna lite mer här samt att censuren inte är lika hård som på Twitter. Det är egentligen för djävlig...

Av Karsten - 6 maj 2022 02:14

Vad som präglar vår tidsålder är ytlighet. Det finns inget djup i tillvaron, de flesta människor ägnar sig åt flärd och flams, förutom de stackare som ägnar all sin tid åt att få ihop till livets nödtorft och det är rätt många idag. Var tog andlighet...

Av Karsten - 2 maj 2022 19:21

Britterna berömmer sig över att de segrade över de hemska nazisterna som utförde de mest diaboliska exeriment på levade människor i sina läger. Sedan visar det sig att dessa britter eller engelsmän inte är ett dugg bättre själva. 1957 skickade den ...

Av Karsten - 30 mars 2022 22:54

Att tro att Putin bara är ännu en i raden av galna envåldshärskare är att göra det enkelt för sig. Visst har han drag av galen diktator över sig, men han är nog slugare än så. Vladimir Putins bakgrund i KGB som kontraspion har satt sin prägel på hono...

Av Karsten - 30 mars 2022 19:49


Den flygplansformation bestående av två Su-24 Fencer eskorterade av två Su-27 Flanker påstås nu ha varit utrustade med kärnvapen. Attackplanet Su-24 Fencer är utrustat med 8 yttre bommar och saknar inre bombrum, så det måste vara dessa 2 plan som bur...

Presentation


En akademiker som delger sin omgivning sina ocensurerade tankar och funderingar i en sann nihilistisk och misantropisk anda.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards