Alla inlägg den 10 juli 2017

Av Karsten - 10 juli 2017 22:11

Det var ju ett djävla tjat om fellarmet i Stockholm i söndagskväll, någon idot skulle testa "Hesa Fredrik" i tyst läge men råkade slå på ljudet och en massa svenskar fick panik. Så går det när man anställer en massa inkompetenta babbar i den offentliga förvaltningen. Folk lär nog bli medvetna om när det är allvar. Forsätter radion att sända lättsam skvalmusik så kan man ta det lugnt. Skulle man däremot se mycket skarpa ljussken vid horisonten så kan man gå hem och låsa in sig och börja tömma spritförrådet för då är det slut för gott. 

Luktar det bara konstigt ute så får man stänga fönster och dörrar och ta fram gasmasken. Med tanke på hur den demografiska fördelningen i Malmö ser ut så borde man nog skaffa sig en skottsäker väst som komplemet till gasmask och stålhjälm. 


Med tanke på vår odugliga poliskår så borde det vara en självklarhet för varje ansvarstagande svensk att skaffa sig ett automatvapen så han kan försvara sina nära och kära. Men svensken är inte funtad på det sättet han låter sig snällt och motståndslöst slås till marken och ser lamslagen på hur hans hustru och dotter våldtas. Jag vill nästan likna situationen vid våren 1945 när Rödarmisterna trängde in i Tyskland och plundrade och våldtog. Skillnaden var att där fanns det rilktiga karlar som hellre slogs till döden för att hämnas och döda så många bolsjeviker som möjligt. Svensken har förvandlats till en vekling och ynkrygg genom årtionden av feministisk propaganda och en massa pacifistiskt fredsdravel. Fy fan vad jag föraktade dessa Maoister och FNL:are på 1970-talet, de satt där och pimplade sitt rödtjut och skulle förändra världen. 


Själv köpte jag aldrig deras budskap då jag vare född till en hard core högerman. Jag insåg att deras världsbild och drömmar aldrig skulle realiseeras de sögs upp av det socialdemokratiska systemnet och placerades på poster inom kultur och annat flum. Någon militärtjänst gjorde jag inte heller då jag ansåg att det inte fanns något att försvara. Fanns det något jag hatade så var det socialdemokratin och alla deras frontorganisationer, de hade varit duktiga på att kopiera Hitlers organisation. Det fanns en tid då de italienska fascisterna såg det svenska folkhemmet som ett föredöme. Nä åt helvete med människan hon är inte värd att få leva på denna jorden.

Presentation


En akademiker som delger sin omgivning sina ocensurerade tankar och funderingar i en sann nihilistisk och misantropisk anda.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards