Direktlänk till inlägg 10 augusti 2017

Elake Karstens bekännelse

Av Karsten - 10 augusti 2017 18:20

Egentligen vill jag inte vara rasist, men jag har blivit det genom det sätt mitt folk och mitt land har behandlats på av ansvarslösa altruistiska politiker. Vore jag inte rasist i den bemärkelsen att jag sätter mitt eget folk och land före andra folk och länder, så skulle jag ju helt ha kapitulerat inför tanken att vi svenskar kommer att vara utplånade som kulturfolk inom några hundra år. Jag anser att svensk kultur är överlägsen arabisk kultur och att muslimer och speciellt araber inte har i de nordiska länderna att göra. Deras kultur och religion är så väsensfrämmande från vår nordiska kultur att det omöjliggör all samexistens. De svenskar som påstår att det inte finns någon nordisk kultur betraktar jag som kättare och förrädare, några jag helst skulle vilja bränna på bål.  Jag är rasist så till vida att jag aldrig kommer att anse någon som flytt hit och erhållit svenskt medborgarskap är att räkna som svensk. De flesta som bor i Rosengård är inte svenska i mina ögon, de är främlingar och fiender till vår kultur och vårt folk. 


Dessa åsikter har jag haft ända sedan tonåren och kommer att ha dem livet ut, vill de kasta mig i fängelse för att jag tycker som jag gör är det mig likgiltigt. Jag tycker synd om de uppväxande svenska släktet som utsätts av en hänsynslös statsmakt för en skoningslös indoktrinering i skola och andra organisationer för att skolas till goda, snälla och menlösa mångkulturella idioter som aldrig ifrågasätter det öde som drabbat vårt land i form av massinvandringen. Som av stat och media skolas till ovillkorlig underkastelse av främmande kulturer som de får lära sig är överlägsna vår egen kultur. 

Så länge de som invandrade var kristna européer gick det väl an, dem kunde jag acceptera om än med besvär. Men när sedan hundratusentals araber började välla in i Sverige i början av 1980-talet var det slut med toleransen, jag blev en hatisk fullblodsrasist. Idag är jag stolt att vara rasist och främlingsfientlig, det innebär att jag älskar mitt land, min kultur och mitt folk. Samtidigt hatar jag alla utomeuropeiska intränglingar, jag vet att deras leenden och insmickrande attityd är falskt förbindlig. Jag vet att de vill beröva mig och mitt folk vårt territorium. Jag vet att de kommer att skaffa så många barn de bara kan för att med numerärens övermakt slå oss till marken. Jag vill att de återvänder till sina hemtrakter och de som vägrar vill jag slå ihjäl. Må Gud ge mig kraft i kampen mot folkförrädarna och de inträngande främlingarna.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karsten - 30 augusti 2022 00:00

Mycket skit som händer i vårt förr så trygga samhälle. Har mest hängt på Twitter de senaste åren. Det jag gillar med bloggen är att man kan ta ut svängarna lite mer här samt att censuren inte är lika hård som på Twitter. Det är egentligen för djävlig...

Av Karsten - 6 maj 2022 02:14

Vad som präglar vår tidsålder är ytlighet. Det finns inget djup i tillvaron, de flesta människor ägnar sig åt flärd och flams, förutom de stackare som ägnar all sin tid åt att få ihop till livets nödtorft och det är rätt många idag. Var tog andlighet...

Av Karsten - 2 maj 2022 19:21

Britterna berömmer sig över att de segrade över de hemska nazisterna som utförde de mest diaboliska exeriment på levade människor i sina läger. Sedan visar det sig att dessa britter eller engelsmän inte är ett dugg bättre själva. 1957 skickade den ...

Av Karsten - 30 mars 2022 22:54

Att tro att Putin bara är ännu en i raden av galna envåldshärskare är att göra det enkelt för sig. Visst har han drag av galen diktator över sig, men han är nog slugare än så. Vladimir Putins bakgrund i KGB som kontraspion har satt sin prägel på hono...

Av Karsten - 30 mars 2022 19:49


Den flygplansformation bestående av två Su-24 Fencer eskorterade av två Su-27 Flanker påstås nu ha varit utrustade med kärnvapen. Attackplanet Su-24 Fencer är utrustat med 8 yttre bommar och saknar inre bombrum, så det måste vara dessa 2 plan som bur...

Presentation


En akademiker som delger sin omgivning sina ocensurerade tankar och funderingar i en sann nihilistisk och misantropisk anda.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards