Alla inlägg den 18 november 2017

Av Karsten - 18 november 2017 21:07

Idag är det bara en sak som får mig besinningslöst förbannad och det är att den där förbannade dåren Donald Trump bara tänker tanken att upphäva förbudet att importera likdelar från elefanter till USA. Idag finns 550 000 elefanter kvar i Afrika, för några århundraden sedan strövade miljontals elefanter runt på Afrikas savanner. Det hade varit fan så mycket bättre att reducera antalet människor till en halv miljon för då hade efterfrågan på elfenben inte varit tillnärmelsevis så stor. Jag ser hellre att en massa negerungar dör än gorillor, lejon och elefanter. Jag styrs inte av någon djävla värdegrund eller PK-religion vilket gör att humanism och empati inte hör hemma i min sinnevärld. Jag skiter fullkomligt i vad kultureliten här hemma tycker och tänker, de kan ta sin lagar om hets och hot och stoppa upp dem i sitt PK-anus. Det finns ingen människogrupp jag föraktar mer än PK-maffian, denna likriktade massa av mentala zombier so helt slutat tänka själv. De är som ett myrsamhälle, de tänker kollektivt samma skit laget runt. 


Det ska bli mig en glädje den dag muslimdjävlarnas tar över och prackar på PK-maffian sitt patriarkat och sina primitiva normer och föreställningar. Då får de skörda frukterna av sin vurm för det mångkulturella som plötsligt blivit djävligt monokulturellt och homogent. Då är det bara att dra på sig särken och lägga sig med ändan i vädret och ansiktet mot Mecka och be till Allah. Den djävel som säger ett enda ord om HBTQ-certifiering, sekularisering och ateism blir ett huvud kortare efter fredagsbönen. Utrota muslimerna istället för elefanterna bäste president Trump, då har du i alla fall gjort något gott här i världen.

Presentation


En akademiker som delger sin omgivning sina ocensurerade tankar och funderingar i en sann nihilistisk och misantropisk anda.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards