Direktlänk till inlägg 21 maj 2017

Låt dig märkas med Odjurets tal

Av Karsten - 21 maj 2017 19:47

Så är det här, djävulens tecken. Den som vill kan få ett chip insatt under huden mellan tummen och pekfingret så de kan betala på Skånetraffikens tåg och bussar. Precis som förutspås i Johannes Uppenbarelse: "Och det ser till att alla, höga och låga, rika och fattiga, fria och slavar, får ett märke på högra handen eller på pannan och ingen kan köpa eller sälja utan att ha märket, odjurets namn eller talet för namnet. Här behövs vishet. Den som har förstånd skall tolka odjurets tal, ty det är en människas tal, och talet är 666".


Visst låt er märkas, låt dem sätta in ett chip på er - än så länge är det harmlöst och betalar buss eller tågbiljetten, men en dag är det din ID och går att skanna på stora avstånd. Man kommer att sätta upp terminaler som känner av chipet och talar om var du är, precis som din mobil gör idag. Likaså kommer din lön att sättas in på ett konto kopplat till chipet så när du betalar på Netto eller Lidl så håller du bara fram handen. 


Diabolus est deus inversus, nu kanske ni fattar vilken gud det utvalda folket tjänar.

Själv lämnade jag kyrkan i början av 1980-talet då jag förstod att den dyrkade en ond, hatiskt, hämndgirig semitisk Gud. Inget jag ville befatta mig med. Kyrkan framstod för mig som en djävulens lekplats, där allehanda perversiteter samlades. Redan som mycket ung när de första kvinnliga prästerna utsågs förstod jag vart kyrkan var på väg, sedan dess har det bara blivit värre och värre. Den dag den yttersta dagen står för dörren lär de som själva ser sig som fromma och rättskaffens bli väldig förvånade, det blir nog inte alls som de räknat med.

 
 
Ingen bild

Joy

22 maj 2017 10:51

I de streckkoder som används nu finns det alltid tre något längre linjer eller åtminstone alltid tre par av två parallella streck med värdet 3 och där summan av dem är sex. De upprepas alltid symmetriskt tre gånger i en streckkod, det vill säga 6 6 6.

Jag vet inte om det är sant, om jag fick veta det av någon konspirationsteoretiker, men det är onekligen ruggigt!

Karsten

22 maj 2017 11:49

Tja, det undrar jag om det är riktigt. Under streckkoden (EAN) står de siffror som koden motsvarar, de längre strecken avgränsar siffrorna i två grupper.
Hela vårt samhälle är otäckt, men folk bryr sig inte. För dem är Mello, Idol, mode, mobiltelefoner, smink och all annan skit mycket viktigare. Man pratar vitt och brett om mänskligt värde men i själva verket är vi inget annat än ett nummer en streckkod för de styrande. Vårt enda värde är som konsumenter och låntagare.

 
Ingen bild

Alte Sweden

22 maj 2017 16:22

Jag lämnade kyrkan på 90 talet när man strök Fädernas kyrka, har inte ångrat mig en minut. Om någon frågar bekänner jag mig i nödfall till Tor och Oden.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karsten - 30 augusti 2022 00:00

Mycket skit som händer i vårt förr så trygga samhälle. Har mest hängt på Twitter de senaste åren. Det jag gillar med bloggen är att man kan ta ut svängarna lite mer här samt att censuren inte är lika hård som på Twitter. Det är egentligen för djävlig...

Av Karsten - 6 maj 2022 02:14

Vad som präglar vår tidsålder är ytlighet. Det finns inget djup i tillvaron, de flesta människor ägnar sig åt flärd och flams, förutom de stackare som ägnar all sin tid åt att få ihop till livets nödtorft och det är rätt många idag. Var tog andlighet...

Av Karsten - 2 maj 2022 19:21

Britterna berömmer sig över att de segrade över de hemska nazisterna som utförde de mest diaboliska exeriment på levade människor i sina läger. Sedan visar det sig att dessa britter eller engelsmän inte är ett dugg bättre själva. 1957 skickade den ...

Av Karsten - 30 mars 2022 22:54

Att tro att Putin bara är ännu en i raden av galna envåldshärskare är att göra det enkelt för sig. Visst har han drag av galen diktator över sig, men han är nog slugare än så. Vladimir Putins bakgrund i KGB som kontraspion har satt sin prägel på hono...

Av Karsten - 30 mars 2022 19:49


Den flygplansformation bestående av två Su-24 Fencer eskorterade av två Su-27 Flanker påstås nu ha varit utrustade med kärnvapen. Attackplanet Su-24 Fencer är utrustat med 8 yttre bommar och saknar inre bombrum, så det måste vara dessa 2 plan som bur...

Presentation


En akademiker som delger sin omgivning sina ocensurerade tankar och funderingar i en sann nihilistisk och misantropisk anda.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards