Alla inlägg den 3 november 2016

Av Karsten - 3 november 2016 23:30

Jag har just låtit avliva min över 14 år gamla hund, så jag känner mig djävligt låg. För mig betydde han mer än alla djävla n****r och araber. Min saknad över min trogne kamrat är ofattbar.  Jag skulle gladerligen offra alla Afrikas svarta för att få honom åter, en trogen hund är värd mer än alla svarta människor för mig. Alla dessa pisshumanister kan ta sin politiskt korrekta agenda och köra den så långt upp i anus det bara går. De får gärna stänga av mig från bloggen det skiter jag i min hund betydde mer för mig än alla n****rdjävlar och a**brövhål.


(Säkerhetscensur genomförd av författaren själv)

Av Karsten - 3 november 2016 10:56

Jag läste precis en artikel av den franske tänkaren och författaren Renaud Camus och måste säga att det var det tänkvärdaste jag läst på länge även om jag själv varit inne på samma tankegångar. Camus menar att dagens massinvandring och folkutbyte är en följd av att Europa aldrig riktigt hämtat sig från traumat efter Hitler. Dagens politiker är som nitiska kirurger som ska bota Europa från den cancer Hitler och nazismen var, de fortsätter i all oändlighet att operera vid minsta tecken på sjukdom.


Nazismens raspolitik där man ville avlägsna de som inte passade in, har i dagens Europa blivit det omvända, man välkomnar alla oavsett om ursprungsbefolkningen gillar det eller inte. Det är som om man ville gottgöra nazismens illgärningar genom att öppna upp Europa för alla sämre bemedlade. Detta har lett till ett folkutbyte där Sverige utmärker sig som bäst i klassen. Kanske beror detta på den undfallande attityd Sverige hade gentemot Tyskland under kriget och som nu tar sig uttrycket i att ta emot flest flyktingar per capita i hela Europa. 


Sverige utsätts idag för en demografisk översvämning av bibliska proportioner, om några årtionden kommer vår ursprungsbefolkning att vara i minoritet, vi kommer att vara överlämnade åt inkräktarnas godtycke. Detta är som Camus skriver ett masochistiskt vansinne där Sverige går för långt i sin puritanska nit att göra rätt. Detta utbyte av folk skapar också den likriktade globala medborgare som de dunkla krafterna bakom dagens politik efterstävar.


Camus menar att Europas folk måste resa sig som en man mot detta vansinne och få ett stopp på det. De europeiska folken måste vakna ur det vegetativa tillstånd som glömskans undervisning och dvalans industri försatt dem i. Vi måste föra ett klassiskt självständighetskrig ett antikolonialt uppror. Han avslutar med att säga: Medlen och målet är ett: återvandringen, de erövrande folkens återfärd hem till sig.

Av Karsten - 3 november 2016 10:13

Det verkar som om galna fruntimmer står på rad utanför nyhetsredaktionerna för att berätta om att Trump minsan utsatt dem för sexuella trakasserier för X-antal årtionden sedan. Nu var det en kvinna som påstod att Trump för 20 år sedan haft sex med henne när hon bara varit 16 år. Hon påstod vidare att hon inte vågade framträda då hon utsatts för hot. Det är säkert många kvinnor som haft sex med Donald Trump då en viss typ av kvinnor dras till framgångsrika mäktiga män. Det ligger egentligen i generna hos kvinnor att söka sig till starka hanar, glöm inte att vi i grund och bottnen bara är ett däggdjur bland andra däggdjursarter. 


Hela den här kampanjen om Trumps sexuella eskapader har dragits igång av feminister och deras advokater som ser en chans att komma i rampljuset och tjäna pengar. I USA säljer man sin historia till högstbjudande, om den sedan är sann eller inte spelar ingen roll, bara den säljer. Redan i presidentvalskampanjen 1828 började man med de första person- och karaktärsangreppen och sedan har det bara fortsatt och blivit värre och värre varefter tiden gått. Dagens kampanj mellan Trump och Hillary får väl anses vara den grövsta och smutsigaste hittills. Trump har hela systemet med globalister och kosmopoliter emot sig, Hillary är köpt av bankerna och kapitalet. Med henne som president kommer det bara att fortsätta som under Obama, den ena konflikten avlöser den andra. Allt för att det militärindustriella komplexet ska tjäna så mycket pengar som möjligt.

Av Karsten - 3 november 2016 09:46

Dagens TV4:a Nyheter gör stor sak av ett videoklipp där man ser en IS-krigare med ett svenskt pansarskott 86 och svammlar om vapen som kommit i fel händer. Är de så säkra på det? USA har via Turkiet beväpnat IS i sin fanatiska kamp för att få bort Assad från makten i Syrien. Pansarskott 86 tillverkas på licens i USA och finns därmed i de flesta konflikthärdar där USA har sitt finger med i spelet. Vapen hamnar i "fel" händer, der sker dagligen. Ingen tror väl att de kriminella invandrargängen i Malmö och Göteborg köper sina vapen på Claes Olsson eller på något postorderföretag?


För några år sedan besköt MC gängen i Sydsverige varandra med pansarskott, har för mig att det var Bandidos MC som besköt en lokal där Hells Angels höll fest. Felet var bara att de använde ett pansarbrytande skott med riktad sprängverkan istället för ett personellt med splitterverkan vilket finns att tillgå. Följden blev att skottet gick tvärs genom väggarna utan att detornera.


De som tillverkar vapen skiter i vilka händer de hamnar, det där med exporttillstånd och slutanvändaravtal är sånt som dumma politiker sysselsätter sig med. Världen är full av giriga mellanhänder som ser till att vapen hamnar i händerna på de som använder dem, vilket är det viktigaste för tillverkarna. Det är vapenindustrins lobbyister som ser till att det blit krig och att deras produkter kommer till användning. Det som skrämmer mig mest är om kärnvapentillverkarna också skulle börja lobbyverksamhet för att deras produkter ska komma till användning för då kan vi dra ner rullgardinen för gott. 


Apropå kärnvapen så läste jag att Aftonbladet påstått att Donald Trump skulle starta ett kärnvapenkrig om han kom till makten. Varför i herrans namn skulle han vilja det? Han vill ju inleda en vänskaplig dialog med Ryssland. Är det någon som skulle börja använda kärnvapen så är det Hillary Clinton som öppet sagt att hon kunde tänka sig att använda kärnvapen mot Iran. Med den kärringen vid rodret kan vad som helst hända.

Presentation


En akademiker som delger sin omgivning sina ocensurerade tankar och funderingar i en sann nihilistisk och misantropisk anda.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards