Direktlänk till inlägg 3 november 2016

Djävligt låg

Av Karsten - 3 november 2016 23:30

Jag har just låtit avliva min över 14 år gamla hund, så jag känner mig djävligt låg. För mig betydde han mer än alla djävla n****r och araber. Min saknad över min trogne kamrat är ofattbar.  Jag skulle gladerligen offra alla Afrikas svarta för att få honom åter, en trogen hund är värd mer än alla svarta människor för mig. Alla dessa pisshumanister kan ta sin politiskt korrekta agenda och köra den så långt upp i anus det bara går. De får gärna stänga av mig från bloggen det skiter jag i min hund betydde mer för mig än alla n****rdjävlar och a**brövhål.


(Säkerhetscensur genomförd av författaren själv)

 
 
amanda

amanda

3 november 2016 23:45

Riktigt hemskt att genomgå en sådan sak. Skriv en rad om du känner att du behöver prata av dig med någon.

/Allmänt omtänksam tjej.

http://mandismakeup.bloggplatsen.se

Karsten

7 november 2016 19:32

Tack, men inga ord hjälper i en stund som denna. Det är ett trauma man får försöka genomlida. Tiden läker väl en del av såren men aldrig helt. Han kommer att finnas med mig i minnet resten av mitt liv.

 
Ingen bild

Maggan

4 november 2016 09:40

Jag lider verkligen med dig och vet mer än väl vad du går igenom.
Sorgen efter en älskad hund finns inga ord för. Jag förlorade min älskade hund dryga 14 år gammal 1996 , min bästa vän som troget alltid fanns vid min sida. Mina tårar rinner då jag tänker på henne , kan fortfarande efter så lång tid inte titta in i hennes ögon på foton, jag bryter ihop totalt. Jag hade utan tvekan gett mitt liv för denna underbara varelse. En bit av mig dog den dagen hon lämnade mig.
Jag har tänt ett ljus för din bästa vän och sänder dig en stor styrkekram med all kärlek.

Karsten

7 november 2016 19:30

Tack, bara den som själv gått igenom det trauma som det är att mista en älskad och trogen vän vet vad det handlar om. Det är som en bit av en själv dog. Min hund var vid min sida varje vaken stund av dygnet, han behövde nästan aldrig vara ensam hemma. Tack för din medkänsla.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karsten - 30 augusti 2022 00:00

Mycket skit som händer i vårt förr så trygga samhälle. Har mest hängt på Twitter de senaste åren. Det jag gillar med bloggen är att man kan ta ut svängarna lite mer här samt att censuren inte är lika hård som på Twitter. Det är egentligen för djävlig...

Av Karsten - 6 maj 2022 02:14

Vad som präglar vår tidsålder är ytlighet. Det finns inget djup i tillvaron, de flesta människor ägnar sig åt flärd och flams, förutom de stackare som ägnar all sin tid åt att få ihop till livets nödtorft och det är rätt många idag. Var tog andlighet...

Av Karsten - 2 maj 2022 19:21

Britterna berömmer sig över att de segrade över de hemska nazisterna som utförde de mest diaboliska exeriment på levade människor i sina läger. Sedan visar det sig att dessa britter eller engelsmän inte är ett dugg bättre själva. 1957 skickade den ...

Av Karsten - 30 mars 2022 22:54

Att tro att Putin bara är ännu en i raden av galna envåldshärskare är att göra det enkelt för sig. Visst har han drag av galen diktator över sig, men han är nog slugare än så. Vladimir Putins bakgrund i KGB som kontraspion har satt sin prägel på hono...

Av Karsten - 30 mars 2022 19:49


Den flygplansformation bestående av två Su-24 Fencer eskorterade av två Su-27 Flanker påstås nu ha varit utrustade med kärnvapen. Attackplanet Su-24 Fencer är utrustat med 8 yttre bommar och saknar inre bombrum, så det måste vara dessa 2 plan som bur...

Presentation


En akademiker som delger sin omgivning sina ocensurerade tankar och funderingar i en sann nihilistisk och misantropisk anda.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards