Alla inlägg den 23 december 2017

Av Karsten - 23 december 2017 18:25

Denna förbannade jul blir bara mer och mer kommersialiserad för varje år som går. Vi är långt från julens primära budskap nämligen Jesus födelse. Idag är det kommersialismen och handelns gyllne högtid, det handlar om att sälja så mycket onödigt skit som möjligt. 

Själv njuter jag av varje nyhet och upptäckt av det som kommer att bli vårt Harmageddon, nu senast läste jag att 75 procent av insekterna försvunnit de senaste 27 åren vilket innebär en katastrof för pollineringen av växterna. Vi står inför ett scenario av massvält och hungersnöd den dag våra viktigaste grödor och spannmål slutar växa på grund av att de inte längre pollineras. Skulle det ovanpå detta komma en global atomvinter för att Trump eller någon annan galning sätter igång med ett kärnvapenkrig så är det kört för mänskligheten. 


Det roliga är att ingen vill prata om dessa problem, det är som om man vill låssas som att de inte finns. Ett av de allvarligaste problem vi står inför är överbefolkningen, något vi måste ta itu med på ett eller annat sätt. Afrika är den kontinent där befolkningen ökar som mest. De primitiva svarta ynglar av sig som kackerlackor något vi i väst måste sätta stopp för. Jag är inte främmande för att sprida virus eller något som påverkar deras fortplantningsförmåga. Då jag ser alla människor som däggdjur och inget annat så är mig inga metoder främmande. Humanism existerar inte i min föreställningsvärld. Jag ser allt ur ett strikt rationellt perspektiv. De flesta tekniska och andra innovationer kommer från den västerländska vita världen så låt oss prioritera den.  Kalla det rasism om ni vill, det är mig likgiltigt. Jag ser det som rationellt och realistiskt.

Presentation


En akademiker som delger sin omgivning sina ocensurerade tankar och funderingar i en sann nihilistisk och misantropisk anda.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards