Direktlänk till inlägg 12 december 2016

Snuten ett gäng skjutglada dårar

Av Karsten - 12 december 2016 02:00

TV4:as "Kalla fakta" visar med all tydlighet att man antäller kompletta idioter som poliser idag. Fallet man tog upp var när polisen sköt en man innifrån polisbilen genom framrutan med fem skott. Jag bara undrar lär man ut denna metod på polishögskolan, att skjuta folk genom framrutan på polisfordonet? Normalt brukar man ju hoppa ut ur fordonet och kommendera den man misstänker för något att lägga sig ner. Till saken hör också att två vittnen framträtt som säger att den skjutne mannen hoppade ur sin bil och sträckte händerna i vädret, det var då han sköts inifrån polisbilen genom framrutan. Polisen själv påstår sedan att mannen de sköt var den som skjutit mot framrutan på polisbilen. De båda vittnena vågar inte framtäda med namn och bild då de är rädda för att kritisera polisen. Detta ser jag som mycket allvarligt, ska allmänheten vara rädd att säga sanningen om skjutgalna poliser? Poliser som skjuter oskyldiga och sedan ljuger och täcker upp lögnerna för varandra. Var fan rekryterr de polispersonalen ifrån? Karsuddens sinnessjukhus?


Slutsatsen man kan dra är att vi har poliser och förundersökningsledare som ljuger och mörkar rent kriminellt beteende hos polismännen. Vem fan är så galen att man avlossar sin SIG Sauer p225 inifrån polisbilen genom framrutan på polisbilen? Ta ifrån idioterna deras vapen och ge dem skumgummibatonger. Lita aldrig på svenska poliser de är psykopater och skjutgalna dårar. Tala aldrig med polisen säg att ni inget sett om de frågar er. Hjälp aldrig dessa skjutgalna svin. Jag uppmanar alla att själva skaffa vapen och börja skjuta tillbaka på snutdjävlarna.

 
 
hemmamammafru.bloggplatsen.se

hemmamammafru.bloggplatsen.se

12 december 2016 02:22

Jag är en kvinna på 46 år, fru, mamma är tuff, envis som människa bor i Småland i en pytteliten by.
Jag vill berätta om mitt liv och hur det är att bo i vildmarken på gott och ont. Mina funderingar och tankar och öden och äventyr m.m

Skratta och gråt och bli glad och arg tillsammans med mig för jag säger precis som jag tycker utan krusiduller.

Älska alla årstider m.m Jag har nära kontakt med alla djur runt omkring mig och alla barn.

Det bästa jag vet är att resa till fjället och åka utför och åka på längden.

Jag är alldeles för gammal för att blogga men det skiter jag i. Jag vill göra som jag vill och är både tjurig och envis. Man måste vara det för att klara av att bo så här.

Jag prata om min stora passion och det jag älskar att göra i livet är: hundar, hästar (rider), åka utför och på längden, seglar, vandra, fjället, dragträning, promenader, träning, sticka, vänner, grillar, äventyr m.m

Söker nya seriösa vänner att lära känna.

Min bloggadress:


http://hemmamammafru.bloggplatsen.se

http://hemmamammafru.bloggplatsen.se

Karsten

12 december 2016 13:16

Du blir aldrig för gammal för att blogga.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karsten - 30 augusti 2022 00:00

Mycket skit som händer i vårt förr så trygga samhälle. Har mest hängt på Twitter de senaste åren. Det jag gillar med bloggen är att man kan ta ut svängarna lite mer här samt att censuren inte är lika hård som på Twitter. Det är egentligen för djävlig...

Av Karsten - 6 maj 2022 02:14

Vad som präglar vår tidsålder är ytlighet. Det finns inget djup i tillvaron, de flesta människor ägnar sig åt flärd och flams, förutom de stackare som ägnar all sin tid åt att få ihop till livets nödtorft och det är rätt många idag. Var tog andlighet...

Av Karsten - 2 maj 2022 19:21

Britterna berömmer sig över att de segrade över de hemska nazisterna som utförde de mest diaboliska exeriment på levade människor i sina läger. Sedan visar det sig att dessa britter eller engelsmän inte är ett dugg bättre själva. 1957 skickade den ...

Av Karsten - 30 mars 2022 22:54

Att tro att Putin bara är ännu en i raden av galna envåldshärskare är att göra det enkelt för sig. Visst har han drag av galen diktator över sig, men han är nog slugare än så. Vladimir Putins bakgrund i KGB som kontraspion har satt sin prägel på hono...

Av Karsten - 30 mars 2022 19:49


Den flygplansformation bestående av två Su-24 Fencer eskorterade av två Su-27 Flanker påstås nu ha varit utrustade med kärnvapen. Attackplanet Su-24 Fencer är utrustat med 8 yttre bommar och saknar inre bombrum, så det måste vara dessa 2 plan som bur...

Presentation


En akademiker som delger sin omgivning sina ocensurerade tankar och funderingar i en sann nihilistisk och misantropisk anda.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards