Alla inlägg den 29 mars 2018

Av Karsten - 29 mars 2018 21:58

Hörde att zigenarna startat ett eget politiskt parti, "Sveriges Romska Moderna Parti", ja ni hör själv bara namnet ger en fingervisning om hur dumt det hela är, vem fan skulle kalla sitt parti "moderna"? Bakom partiet döljer sig en av de kriminella romska klanerna, ledaren för partiet Luciano Bladson har tre fängelsedomar bakom sig. Nya Tider skriver om detta parti i sitt senaste nummer. I en intervju med SVT säger Bladson att han hoppas få röster från romer, samer, judar, kurder och andra minoriteter. Jag skulle vilja se den jude som röstar på en zigenare, ha, ha, ha. Detta är bara ett försök att lura till sig bidrag och uppmärksamhet. 


SVT beskriver Luciano Bladson som en man med ett fängelsestraff bakom sig, då Nya Tider granskat det hela närmare visar det sig att hela Bladsons familj är kriminellt belastad. Redan 2010 förekommer Bladson under 37 avsnitt i belastningsregistret enligt en dom i Malmö tingsrätt. Bara namnet Bladson borde sända varningssignaler, zigenare har en tendens att ta sig nya namn som oftast har ett löjets skimmer över sig, typ Baronson, Greveson och liknade. Namn som de tror sänder signaler om anor och "fina världen". Jag skiter fullständig i vad PK-maffian säger om denna folkgrupp, jag har i mitt yrke haft med dem att göra så jag vet vilka skojare och bedragare de är. Tror de att man står på deras sida så drar de sig inte för att skryta med hur de lurat det svenska samhället. Ska bli skojigt att se hur många röster SRMP får.

Presentation


En akademiker som delger sin omgivning sina ocensurerade tankar och funderingar i en sann nihilistisk och misantropisk anda.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards